Buzzador



Idag hämtade jag ut ett paket från Buzzador som jag fått i veckan.
På Buzzador får man testa nya produkter och tjänster före alla andra och får produkter rakt ner i brevlådan. Jag tycker det är jättekul när paketen kommer och ibland är det saker man gillar och ibland är det sånt man tycker är skit, men det är alltid kul att prova.
Vill du bli medlem så anmäl dig via den här länken så visar den att du anmält genom mig. Det är helt gratis och förpliktigar dig inte till något som du inte själv godkänner. Du får förfrågningar om du vill vara med i en kampanj och kan tacka ja eller nej som du vill, men tackar man ja och får paket i brevlådan så förväntas man lämna en rapport efteråt och det kan det ju vara värt. Hur kul och gratis som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0