Första inlägget!

 NU till sist - efter väldans mycket pulande så verkar det mesta här att fungera. Jag har lite länkar och annat att flytta från min Wordpress-blogg men det är ju sånt man kan ta efter hand.
Just nu provar jag mig mest fram för att se om detta kan fungera och om jag kan trivas här. Jag är inte helt övertygad så min andra blogg får hänga med ett tag till... Jag gillar inte riktigt att det läggs in reklam som jag inte bestämmer över här för jag är ju van vid att ha en reklamfri blogg, men men jag kanske kan leva med det. Vi får se!
Jag känner mig lite friare vad gäller designen här men så finns det annat jag gillar sämre så det uppväger väl vartannat antar jag.
Vad tycker ni trogna som hittat hit? Kan det här vara nåt tror ni? Nån annan som har sin blogg här? Hur trivs ni?
Kommer att göra om min header typ sjuhundra gånger om jag känner mig själv rätt men detta är i alla fall en start. Det är ju så kul att pula i PhotoShop så jag fixar och trixar gärna! :-)

Nu är det middag med tacos och ett glas rött som gäller.

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0