Tjusigt värre!

Den här fina tapetbården har vi satt upp i Emilias rum idag! Hittade den jättebilligt på engelska Ebay och den kom idag.

Förresten vann Magnus Samuelsson finalen i Let's Dance och jag är jätteglad för det!!! Nästan Kisabo som man är... eller var... en gång... ett tag.... men kommer aldrig att bli igen....
Jag måste tala om att jag nästan mötte Lassie faktiskt för jag gick på öppna förskolan i Kisa med Nora när hon var liten och då gick Kristin Samuelsson där med deras son. Så det så! *haha*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig i allt!

2009-03-28 @ 03:23:12
Postat av: magda

jag fick minsann inte vara med i din snygga header :( ;)

2009-03-28 @ 17:27:31
URL: http://metrobloggen.se/stellamagdalena
Postat av: Anonym

Å hur många bilder av dig har jag i datorn då??? :-)

2009-03-28 @ 17:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0